BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

AKU | INSPIRASI | AKU

Aku Bukan Ben Safwan..Tapi Aku..

Sunday, November 7, 2010

SUAI KENAL BLOGGER .. ANDA BERMINAT ?


okookk

pagi ni
dengan senang-senang hati aku melawat-lawat tempat orang(blog orang)
tetiba terpandang 1 blog yang nama dekat-dekat sama dengan nama aku..
bukan dekat la sama la..cuma beza di belakang je..
iaitu
aku 
tapi beza dia..dia ni lagi otai lah dari aku.itulah beza nya..(^^,)..hehe..
tengah syok2 dok ushar2 entry-entry blog bro ni..tiba-tiba anak mata aku ni terpandang 1 entry untuk promo blogger-blogger baru..

Aku antara salah seorang blogger baru lah kiranya..(^^,)..
follower pun baru 14 orang..hehe..

So, tanpa segan dan silu nyee..dan dengan slamber nobitanya(dalam cita doreamon)..
terus aku tulis entry ni..
rasanya semua orang lain boleh join..
kalau berminat lah..
join kt sini..

SUAI KENAL BLOGGER.. ANDA BERMINAT?

Sesiapa yang rasa baru tu boleh lah JOIN ye..Rasanya tak rugi apa-apa pun kalau JOIN,
untung-untung kita boleh berkenalan antara satu sama lainkan..
merapatkan hubungan Silaturrahim lah katakan..
PAHALA semuanya tu..haa..
Barang sesiapa yang memutuskan hubungan Silaturrahim maka tak masuk syurga lah dia..
Subhanallah

sempat pula aku CERAMAH UGAMA pepagi ni..aiihh..hehe..(^^,)

p/s:- harap-harap 1 hari aku boleh jadi OTAI mcm Ben Ashaari ni..hehehe..(^^,)..


18 comments:

rieyana ynn said...

salam kenal...hakhak...;P

Ben Safwan said...

salam kenal juga..hehe..

momochan said...

selamat berkenalan huhu

apezs shah said...

apezs dtg bertandang.. salam perkenalan.. dah jadi followers..;)

Izzuddin Fauzi said...

Another piece of Ben Ashaari.com
"Selamat BERKENALAN"
http://c-nurse.blogspot.com/2010/11/ben-ashaaricom-suai-kenal-blogger-anda.html

Ben Safwan said...

thank..salam kenalan juga..

Ajie Mohd Tahir said...

pin!pin!posto!posto!
-slmt bknlan
suda follow

XD

Puteri Iqa Izyan said...

wewittt...
gedik kat sini ;)

Ben Safwan said...

Sila-sila..hehe..(^^,)comel je muka menyambut korang nih..hehe..(^^,)..

nadya e-man said...

salam perkenalan...

nur said...

salam kenal dari BA fasa 6
ALL IN ONE

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

salam kenal...

alieff said...

alieff follow sini...
salam perkenalan dari alieff... :)

Thanks Uncle Ben!

Ben Safwan said...

salam pekenalan juga untuk semua rakan-rakan sekalian..terima kasih ye sudi-sudi melawat di tempat sye ni..

Lelaki Ini said...

salam ziarah!

Azrul Hisham said...

guling2 dari blog ben :)


Jom guling-guling disini pula:

Azrul Hisham -My Real Life

Nur said...

hye2..
jalan2 kat sini

fatinmmj said...

fuyyooo....
bst tu...blogger otai...terjah...
ben safwan vs ben ashaari huhuh...