BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

AKU | INSPIRASI | AKU

Aku Bukan Ben Safwan..Tapi Aku..

Friday, December 17, 2010

Bad Mood Giler!!

Arrrghhh..
bengangnyee..bengang giler ni..tak tahu nak cakap..rasa mcm aiihh..
bengang tak kalau orang masuk bilik korang dan selongkar habis barang-barang korang..sure bengang kan..haaa..sekarang ni..
aku dalam situasi ni..Bengang dengan cousin-cousin aku yang..yarrrrggghh!! nak kata nanti ada pula yang kecil hati..nak kata kecil..besar suda..pemikiran tua..tapi gaya fikir dia kalah budak-budak..

balik je aku dari office tadi..

setibanya aku di hadapan pintu bilik aku..(dalam marah-marah pun..sempat buat ayat macam penulis novel pula)

1st sekali aircond bilik aku tak tutup..(1 kesalahan dah)..
2nd, aku masuk ja bilik aku..pc aku tak tutup..(2 kesalahan)..
3rd, yang ni memang aku habis bengang la..kalau boleh sepak..dah lama aku..aiihhh..(bebal gila)..dia buka lappy aku..memang bengang gila(gila lagi)..lappy aku tu adalah private stuff yang adik aku sendiri tak berani usik..mereka pula memandai..(kesalahan ke 3)..

dah bagi main pc merayap sampai lappy pula..waaarrghh!!..
bersepah bilik aku..buat bilik aku macam pot(tempat) mereka dan mereka berfoya-foya pula..

aku rasa aku macam nak suruh diorang belah ja..(jahat juga aku kadang-kadang)..sebab bukan nye budak kecil..umur kurang setahun dua ja dengan aku..tapi pemikiran..(%^&*%)..
tapi tulah aku bukan marah sebab masuk bilik aku ke apa ke..bilik aku tu nak masuk,masuk jala..tapi sebab memandai geledah bilik aku..paling bebal sekali bila private stuff aku diusik..
memang jadah lah..

ibarat bagi kaki nak paha..
dah la malas cerita panjang-panjang..buat sakit hati je..

MY ROOM IS MY PRIVACY
(~tak boleh buat ayat ni..sebab bilik aku semua orang boleh masuk..cuma please beware my Stuff..jangan sentuh..kecuali kalau diberi kebenaran~)


0 comments: