BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

AKU | INSPIRASI | AKU

Aku Bukan Ben Safwan..Tapi Aku..

Tuesday, December 7, 2010

Sunyi


hmm..susah untuk aku ungkapkan perasaan ini dengan kata-kata..mungkin dengan cara penulisan ini sahaja yang aku mampu buat,semua orang tak tahu apa yang aku pendamkan  dalam isi hati aku ni

kehidupan aku sebagai seorang yang bergelar anak kepada mama dan ayah, sebagai adik kepada seorang kakak,dan sebagai seorang abang kepada adik..semua nya bahagia dan ok..
Alhamdulilah

tapi bagaimana pula kehidupan peribadi aku..setiap hari dan setiap waktu..aku memikirkan..di himpit kesunyian di temani sepi dan kadang kala sayu mengaburi suasana..ditambah dengan rasa kesal dengan kekecewaan yang telah aku lakukan pada orang yang sangat-sangat aku sayang..

masih lagi bermain-main dalam kotak pemikiran aku..masih kesal dengan apa yang telah aku lakukan..

sekarang ni aku banyak berdiam.dan banyak pula bermonolog dengan perasaan aku sendiri..mesti orang akan cakap aku ni jiwa kacau..

bagi aku..sekiranya perasaan sayang itu masih ada..susah untuk kita melupakannya..
cerita yang dah lama berlaku tapi masih segar lagi untuk di ingati..setiap detik..setiap jam..setiap saat dan ketika(ayat semalam diulang+merepek)..mungkin luaran nampak biasa..tapi perasaan..tiada siapa tahu..
betul cakap kawan aku..tak semestinya orang yang kita sayang akan dapat untuk kita..
aku harap dia bahagia dengan kehidupannya sekarang..
Aku Gembira Jika Melihat Dia Gembira..

0 comments: