BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

AKU | INSPIRASI | AKU

Aku Bukan Ben Safwan..Tapi Aku..

Friday, December 17, 2010

Photo Contest: My Bestfriend Forever!!






haha..
1st sekali bila aku tengok contest ni aku teringat kawan aku 3 ekor(DO RE MI)..
so aku rasa aku sorang ja kot laki yang join contest ni..sebenarnya aku tan bayak join contest untuk blog..hehe..tapi disebabkan rakan aku 3 ekor ni..
aku join sebab mereka ni adalah antara kawan aku paling..
nak cakap pun susah..memang terbaik dari ladang..tapi kadang-kadang tu paling loqlaq dari kandang..hehe..

sorry buddy..aku terpaksa kutuk uall semua..hahaha..

okok..jap aku tunjuk gambar-gambar diorang..hehe..

3 manusia yang berkawan dengan aku(akrab)


haha..okok..ni lah mereka..gambar ni di ambil time mereka kerja dekat kilang air mineral..kalau tak salah gambar ni tahun 2007..lama dah..rajin juga kadang-kadang 3 ekor ni..hehe..
gambar ni diorang tak bagi aku letak dekat FACEBOOK..kata nya malu..sebab muka time tu semua tak mature lagi..hahahaha..last-last aku bertindak jahat..aku letak dalam blog..ni kalau diorang tau ni..mau lari tak cukup tanah..hehe..tapi takpa tak perlu risau..sebab diorang bukan tau pun yang aku ni ada blog..hehe..

okok..sebelum aku jawab soalan-soalan cikgu dan juga pemilik contest ni..biar aku cerita sikit tentang 3 makhluk ni..hehe..

NAZRI~seorang yang memang gila P.Ramlee..kalau sembang dengan dia tu..kalau tak keluar kan dialog P Ramlee tak sah..ada saja idea dia..sampai cakap dengan mak dia pun dia keluarkan dialog P Ramlee..hahaha..last-last mak dia cakap..Nazri keluar lah cepat-cepat sikit..semak rumah ja kalau hang ada..hahahaha..mak dia pun rimas dengan dia..1 lagi bila orang call dia..Contoh Ayat "weyh ada mana"..dia akan jawab.."aku ada dekat Hong Kong ni"..hahahaha..itu lah Nazri..kalau dia ada..memang huru hara jadinya..sama ja yang dok bercerita ni pun..hehe..^^..status dia ni masih single..hehe..(PROMOTION)..BERKERJAYA..


okok..kawan aku yang kedua ni nama nya


KHAIRUL AFIFI~seorang yang pendiam sikit..tapi kadang-kadang tu..lawak dia huru hara juga jadinya..dia ni budak seni..sangat kreatif dengan Idea-idea yang memang kadang-kadang(kadang-kadang lagi) kita sendiri tak terfikir..hehe..kalau Uall tengok Lukisan dia..perrrghh..gua cakap lu..macam rasa dia ni menipu pulak..hehe..memang tak percaya..real..hehe..tapi dia ni tak banyak songgeh sangat..ikot je apa yang kitaorang buat..hehe..status(KURANG PASTI)..masih STUDENT..


okok..kawan aku yang ni pula nama dia..


Ashraff Ikhmal~nama samaran dia MANIS..ADIK MANIS..hahaha..mesti dengar macam kelakar..dia dapat title nama tu time sekolah dulu..haha..sebab dulu suara dia..sangat kecil..time tu dia form 1..macam suara doreamon la pula..masuk je form 3..suara dia dah berubah..so title nama lain pula..iaitu adik Buddy..hehe..dia ni nak kata dia paling gila dalam group ni tak juga..low profil juga..ikot je..dia mcm K-RON juga..hehe..tapi kadang-kadang tu..GILA juga..hehe..Status dia(sudah berpunya..aku juga yang kirakan)..hehe..^^..(berkerja sambil belajar)

so..tu ja cerita 3 makhluk ni..hahaha..okok..
nak jawab soalan ni..Confirm aku tak menang Contest ni..sebabnye..cerita aku panjang..hehe..takpe tak menang pun janji aku cerita kan cerita 3 makhluk sengal ni..hehe..


Soalan yang Pertama

MULA BERKAWAN SEJAK TAHUN BERAPA??

aku berkawan dengan ke 3 ekor makhluk ni sejak zaman sekolah menengah lagi..time tu umur 13 tahun..kira peringkat budak lagi lah..tahun..urrrmmm..2002 kot..form 1..kami 1 kelas dari form 1 sampai form 3..lepas tu..dua ekor makhluk iaitu K-RON & BUDDY pegi teknik..tinggal lah si nazri dan aku berdua di sekolah itu..hehe..aku dengan Nazri memang close..kami kalau buat gila pun berdua..hehe..(gila bukan gila yee..i mean perangai tu je gila-gila)..hehe..^^..


okok..
Soalan yang Kedua


KENAPA ANDA RASA DIA/MEREKA BFF ANDA?

haa..soalan ni..sebab apa rasa mereka BFF aku..yah aku akui..mereka kawan aku yang paling rapat bukan je dengan aku malah family aku..dan aku rasa.
bersahabat mestilah ikhlas..ikhlas dari hati..dan aku rasa mereka adalah kawan aku yang paling masyuk sekali..hehe..^^..bersahabat juga tak semesti nya sama taraf atau darjat..zaman sekarang ni..kebanyakkan nya..orang kalau nak berkawan tengok yang sama taraf..kalau miskin sikit je.."eh tannak lah kawan dia..dia miskin"..jangan bergitu..sahabat adalah teman..teman adalah rakan..rakan adalah segala-galanya..tanpa sahabat uall rasa kita siapa??
bagi aku..mereka adalah rakan aku yang paling terbaik..
Terbaik untuk uall..

THAT MY BUDDYS..

ps:-confirm kalah aku dalam contest ni..hehe..panjang sangat..jenuh baca laa awak cikgu oii!!..hehe..kepada yang kenal mamat-mamat dalam gambar ni..aku harap rahsia kan dari mereka..hehe..^^..(kalau aku menang..aku ceritakan kerjaya dan cinta mereka..hehe..(tak termasuk aku..hehe..^^..)..)..dan aku akan tunjukkan gambar terkini diorang..confirm..uall pun akan tergoda..(masih tak termasuk aku..)..hehe..





3 comments:

Siti Noraisyah said...

Thanks for joining..^^
Gud Luck k!

masturah mj said...

gelak sngguh sya..x than tgk muke2 wktu x matured..hahahahah

masturah mj said...

oh status en.krul itu 'in a realtionship yee'.....tpi sya dh x de kene mengena dgn die...dh....