BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

AKU | INSPIRASI | AKU

Aku Bukan Ben Safwan..Tapi Aku..

Wednesday, December 8, 2010

Lupakan Kisah Lalu..YEAH!!..chaiyyookk!!

PAGI MENDUNG,
BUMI ALLAH DIBASAHI DENGAN RENYAI-RENYAI HUJAN..DINGIN..AMAN..SAYU TERASA..


Hari ini lebih baik dari semalam,
aku harap semua entry-entry aku yang lepas dengan kisah-kisah aku dengan dia dapat dilupakan begitu sahaja..malas nak fikir-fikir kan lagi..
banyak lagi kerja yang aku boleh fikir..
huh..

masih lagi dalam mood ho ho holiday..hehe..yeay yeay
bila time holiday ni faham-faham lah ye..
kerja dok rumah mengadap lappy..sampai kadang-kadang tu mual juga rasa..hehe..
hari-hari main game sims..melawat blog orang..
FACEBOOK..

susah pula nak tinggal kan FACEBOOK ni..wajib hari-hari buka..hahaha..
nak kata ada gf dalam fb, takda la plak kan..
nak kata secret admire..huh..
jauh sekali..
SIAPALAH AKU NAK ADA SECRET ADMIRE NI..
hmm..
nak kata main game dekat fb..
baik aku main game dekat lappy aku ni..lagi BEST..
mungkin sebab comment kawan-kawan itu yang boleh membuatkan aku wajib buka FB hari-hari..
yela comment semuanya sengal cap ayam..semuanya kepala hotak wayar bhumi..
hehe..

Hari ni punya plan..
errrmmm(sesiapa ada idea..please...!!)
hmmm..

pegi tengok wayang pun menarik juga..
cerita apa yah..
urrmmm..

9/12..

HANTU KAK LIMAH BALIK KE RUMAH..

yeah!!

0 comments: