BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

AKU | INSPIRASI | AKU

Aku Bukan Ben Safwan..Tapi Aku..

Sunday, December 19, 2010

Terima Kasih Cik Pah


Buang Yang Keruh Ambil Yang Jernih..Terima kasih ye cikpah kerana memujuk I untuk kembali menjadi Ben Safwan yang dulu..I pun sedar saya sekarang jarang sekali untuk join uall mcm dulu..bukan nye apa memang I pun rindu dengan You All..tapi, masa untuk kita berbual itu tak banyak..

I sangat busy sekarang..dengan kerja..I hope You understand my dear..dan tujuan I suruh CikPah selalu tegur I di Fb adalah untuk sentiasa I ingat kepada You All..Poke I selalu ye cikpah..
kalau dulu I selalu bergaduh dengan You, tapi sekarang You masih berharap nak bergaduh dengan I lagi..^^..takpa-takpa..nanti kita pula akan akan bergaduh..hehe..takpun kita tukar team..You team dengan I..sebab sekrang ni I tengok Sis Semakin happy dengan kehidupan dia..Let Go je..hehe..

~I really miss my sis~ 

p/s:- I letak gambar Kesukaan U..^^..suka ke entah la..hehe..