BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

AKU | INSPIRASI | AKU

Aku Bukan Ben Safwan..Tapi Aku..

Wednesday, December 29, 2010

TANIAH KEPADA PASUKAN MALAYSIA

AKHIRNYA 14 TAHUN PENANTIAN..
PASUKAN BOLA SEPAK MALAYSIA BERJAYA MENCIPTA SEJARAH APABILA DINOBATKAN SEBAGAI JUARA PIALA AFF SUZUKI(PIALA TIGER)..SETELAH 14 TAHUN PENANTIAN..

Tabik salut la untuk semua Pemain Malaysia yang bekerja keras dengan bermain dengan penuh semangat demi negara Malaysia..dengan kedudukan 4-2 menewaskan Indonesia(rasa macam pembaca berita pula)


Khairul Fahmi(betul ke aku eja nama ni)
dinobatkan pemain paling bernilai.terbaik!!

jadi sampai disini sahaja dari bilik berita Ben Safwan..hahaha..buduh nyee..apa ke berita yang hang merepek ni seetan!!..
safwan safwan..

P/S :- Terima Kasih Kepada RIO FERDINAND kerana mengucapkan taniah kepada pasukan Malaysia..Malaysia Forever..Manchester Forever..hehe..


3 comments:

E'in said...

m'sia hebat.. =)

Latifah said...

Terimakasih sudah sharing artikel ini, sangat batlgus dan menarik. Say tau gak kalau kita hidup pada era di mana anak-anak remaja tidak lagi bercita-cita menjadi guru, polisi, tentara, atau dokter. Banyak di antara mereka yang lebih memilih menjadi youtuber terkenal, freelancer, traveller dan pekerjaan aneh-aneh yang lain yang dirasa gak menjanjikan

Baca artikel menarik lainnya dari MantuIdaman Blog

- Tips Naik Bromo
- Generasi Milenial
- Wisata Kabupaten Semarang
- Wisata Sejarah Kabupaten Semarang

Salam hangat, dari
Latifah

Essen Ikan Mas Barracuda said...

Thanks for sharing..