BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

AKU | INSPIRASI | AKU

Aku Bukan Ben Safwan..Tapi Aku..

Saturday, December 18, 2010

Sunday Morning

Salam Pagi dan Assalamualaikum..

pepagi ni aku bangun dari tido je..teruss on lappy..gilaa!!
pastu solat subuh..then..kemas bilik(wah rajin nya)..^^..

semalam semasa aku sedang-sedang lepak sambil layan tv cerita apa ntah..kalau tak silap aku time tu dah dekat pukul 11.30..
ada seorang buzz aku melalui YM(yahoo masssenger)..

seorang yang memang aku SAYANG..(jgn salah faham ye)..
tapi kenapa..sejak dua menjak ni hubungan aku dengan dia..tersangat dingin..
aku takda masalah langsung dengan dia..tapi entah..mungkin masa aku untuk selalu berbual dengan dia kurang..aku sangat busy sekarang ni..

orang yang aku maksud kan itu adalah KAKAK aku..
Kakak yang selalu memberi nasihat kepada aku..
selalu membebel..kadang-kadang tu kuat sentap juga..hehehe..^^..
tapi semalam langsung aku tak tegur dia..
walaupun dia tegur aku(jahatnye aku)..


adakah aku dah sudah berubah..hmmmm..^^..dia pun cakap aku banyak berubah..banyak berdiam,tak macam dulu lagi..kawan aku pun cakap yang aku semakin serius sekarang..^^..bagi aku taklah berubah..sama ja..cuma kadang-kadang tu..kita berubah kepada yang lebih matang..hmmm..hehe..^^..
takpa2 hari ni aku akan hantar massage dekat dia..harap-harap dia reply..jangan dia merajuk sudah..hehe..^^..

actuallynye aku rasa tak best juga..bila dah masing-masing buat tak tahu..takut nanti..rosak pula hubungan kekeluargaan tu..kan..kan..kan..


2 comments:

Anisa said...

selamat hari ahad.

masturah mj said...

kta2 yg trakhir itu sgt pnting..sya suke...=)