BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

AKU | INSPIRASI | AKU

Aku Bukan Ben Safwan..Tapi Aku..

Thursday, December 9, 2010

PC BUAT HAL..TUAN BUAT BLOG

Assalamualaikum..

hehe..hope semuanya dalam keadaan baik hendaknya..semalam nye entry aku ada cakap nak pergi tengok wayang kan..Actually nya tak sempat..(kecewa ayat nye)..mcm2 kerja dibuat time2 cuti ni..sepatutnya rilex ja time2 cuti..huh..
next week dah start kerja..

hmmm..
takpa2 cool je..

pagi ni..
bangun je dari tidur, selepas solat subuh semua..
aku dah mula start format PC aku..aku pun tak tau apa problem dia..Boleh dikatakan..format tak sampai 1 bulan..then bulan depan kena format balik..
aiihh..
lama-lama rosak laa hardiks aku..
hehe..
POINT NAK BELI PC BARU..
hehe..

sekarang ni dah habis format..so..
tgh install game..
dekat lappy pun game..dekat pc pun game..hantu game betol aku ni..main tak pernah hbis pun..
hehe..
petang ni pun cousin aku ajak aku g beli game..
BELI lagi..
HUH..

korang kalau nak pinjam game cakap je dkt aku..aku bagi nye..
hehe..

oklah..
aku asyik merapu je pepagi ni..
asl pagi je aku merapu..tulis entry tah pape..muhsan lah..
asl merapu je pagi..hahaha..

0 comments: