BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

AKU | INSPIRASI | AKU

Aku Bukan Ben Safwan..Tapi Aku..

Sunday, December 19, 2010

Deep down in my heart, you are my everything

EXCLUSIVE FROM SUNYINYA SEKUNTUM LAVENDER

Saat aku duduk melabuhkan punggung ku di atas kerusi menulis entry ni..dengan suasana bilik yang begitu dingin dengan hujan renyai-renyai membasahi bumi ciptaan Allah SWT..hati aku begitu sayu sekali.. tambahan pula bila lagu alexender desplat..the meadow dimainkan..

entah kenapa..bila aku tulis blog sunyinya sekuntum lavender hati aku begitu sayu sekali..kadang-kadang aku sendiri menangis apa bila kenang kenangan lalu yang banyak aku tulis dalam blog ini..jatuh bangun aku sebagai seorang yang bergelar hamba kepada tuan empunya alam..

sunyi sayu sahaja bila aku lihat blog ni..bangkit kan semua kenangan aku dengan dia kala aku membaca 1 per 1 entry di dalam blog ni..blog yang tersergam sayu dengan kata-kata kekecewaan dari seorang insan bergelar lelaki..


ada betul juga cakap sahabat aku..kekecewaan tak semestinya selamanya..kita harus bangkit dan terus dengan kehidupan hari hari seterusnya..tapi entah la..aku sendiri bingung..
bingung..

kesibukkan aku mengejar cita-cita membuat kan aku lupa dengan kekecewaan yang pernah berlaku dalam hidup aku ini..kadang kadang aku sendiri menyibukkan diri..supaya aku dapat melupakan segala tentang dia..tapi..Allah maha kuasa..setiap saat setiap detik dan waktu..hanya diri nya sahaja didalam hati aku.. tak mudah untuk aku melupakan diri dia..adakah aku layak cari pengganti..

haha..

geli juga aku hati aku ini bila rakan-rakan aku pernah terpanculkan idea yang sememang nya layak untuk aku..
tapi siapalah aku untuk cari pengganti..aku bukannya artis..aku bukan filmstar..yang mempunyai rupa paras yang bergaya.. hahaha..

Andai Takdir aku dengan dia tak bersama..aku terima itu dengan hati yang terbuka..tapi percaya lah..


JIKA DIA ADALAH MILIK AKU

Deep down in my heart, you are my everything
SUNYINYA SEKUNTUM LAVENDER

1 comments:

masturah mj said...

oit..en ben....sayu bce entry ni....huhuhu...tok seh sdih2..dah...happy2..=)